2013.05.23.
21:42

Írta: Arth_ur

„Zsarológiai” eszmefuttatás

A Szabad Város blogra írtam ezt, de úgy gondolom, legyen meg itt is (http://szabadvaros.blog.hu/9999/12/31/_zsarologiai_eszmefuttatas):

A mérhetetlen uniós ellenszegülésben újabb nagy dobásra készül az imádott nemzetvezető: Brüsszelben meglebegtette, hogy irgum-burgum, újabb kokit és sallert fog kiosztani annak a Zuniónak, ha az nem szívja vissza sürgősen ezt a túlzottdeficites köcsögösködést a Zországgal szemben, és olyan reklámadót kapnak a nyakukba az extraprofitharácsoló rosszmultik, hogy még a Simicska-Nyerges birodalom is megbánja!!! Na jó, az azért nem. Az ő reklámmegrendeléseik az államtól nehogy már visszaessenek (és nem csak szerintem)!

Elvégre ez mind értem van. Azért fizetem az adót, hogy azt az állam az én javamra és boldogulásomra költse el, elvégre okosabb is nálam, meg a pénzt is jobban osztja be, mint én. Az állam azért hirdet (náluk), mert attól nekem nyilván jobb lesz. Ha az áthárított tranzakciós adóból, a nyakamba csorgó „matelcsi” 2 Ft-okból, meg turulszobrokból és országzászlókból nem lennék képes megérteni, milyen jó nekem, és mennyire boldog vagyok, akkor majd az én pénzemből fizetett kormánypropagandával verik bele a konok fejembe. És persze a reklámpiac nem fog még jobban a csókosaik felé lejteni, és nem fog képmutató virtuális valósággá torzulni az állami beavatkozástól. Hát persze! A falvédőről is azért jöttem le, mert boldogan nyalom be az ilyen demagógiát…

Tényleg ennyire hülyének néznek? Tényleg azt hiszik, hogy ezt az átlátszó, fülkeforradalmi maszlagot beveszem? Ha most nekiállok kiskunsági tablettással rommá inni az agyamat, akkor sem tudok jövő tavaszig annyira eltompulni, hogy a „Magyarország jobban teljesít” színvonalú parasztvakításokat bevegyem, és elhiggyem az ellenkezőjét annak, amit nap, mint nap tapasztalunk. Akkor meg az én pénzemet ne szórja el ilyen marhaságokra, akármilyen nagy vezérnek is hiszi magát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arthuragyal.blog.hu/api/trackback/id/tr185314643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása